адрес: г.Киев, И.Кудри, 43
тел: 044 466 33 50
моб: 095 205 64 40

 

Як забронювати тур?

З огляду на велику кількість складових індивідуальних турів та спец пропозицій розміщених на сайті, а також постійну динаміку цін, просимо перевіряти наявність та актуальність турів безпосередньо на момент бронювання у менеджерів. 

До наших маршрутів ми часто включаємо акційні ціни від авіакомпаній, готелей та ін., що дозволяє зробити вартість туру більш привабливою, але водночас позбавляє можливості зафіксувати її хоча б на деякий час.

А отже, не зволікайте і телефонуйте одразу, коли з’являється вигідна пропозиція!

Пошук турів

Кожен з наших турів є ексклюзивним, адже він розроблений нашими фахівцями з урахуванням усіх побажань мандрівників. Якщо ж з безлічі існуючих варіантів жоден не влаштовує Вас — не біда, в найкоротші терміни ми розробимо тур, що повністю відповідає Вашим бажанням.

 

Для того, щоб Вам було простіше зорієнтуватися, нижче ми відповіли на найчастіші запитання, що виникають у наших клієнтів.

 

Часті запитання

Що означає тури SmArt?
SmArt тури — це акційні пропозиції, що ми відбираємо або комбінуємо з урахуванням знижок авіакомпаній, готелей та операторів і публікуємо на нашому сайті, сторінці Фейсбук та каналі Телеграм.

Якщо серед акційних турів Ви не знайшли потрібний варіант, Ви завжди можете скористатися он-лайн сервісом підбору турів (On-line бронювання / Пакетні тури) або зателефонувати нашим менеджерам для отримання актуальної інформації.

Чим відрізняються тури SmArt міні, міді та максі?
Різниця полягає у складності програми та кількості складових туру. В той час як SmArt mini включає відвідання одного міста та повного пакету послуг, програми  SmArt maxi розраховані на більш досвідчених мандрівників і пропонують завітати до трьох і більше міст / країн. Для тих, хто тільки починає подорожувати рекомендуємо обирати міні та міді SmArt програми.
Як довго пропозиція залишиться актуальною?
Всі пропозиції є перевіреними та актуальними на момент публікації. Нажаль, не можливо передбачити, коли саме закінчиться дія того чи іншого спец тарифу, що включений до складу туру.
Якщо тур мені сподобався, але він вже не актуальний?
Ви завжди можете звернутись до наших менеджерів і вони запропонують вам найкращі альтернативні варіанти.
Якщо мене не влаштовують дати SmArt туру?
В окремих випадках можливий прорахунок SmArt туру на більш зручні для вас дати.
Чи можу я забронювати SmArt тур?
Ні
Коли необхідно внести оплату?
При оформленні поїздки буде необхідно внести 100% вартості туру, якщо інші умови не були запропоновані менеджером при укладанні договору.
Чи можу я купити тур, якщо знаходжусь не в Києві?
Так, звичайно. Деталі, щодо підписання договору та можливості розрахунку узгоджуйте з вашим менеджером.
Які варіанти оплати можливі?
Розрахунок можливий: готівкою в офісі компанії та на наш розрахунковий рахунок.
На яку знижку я можу розраховувати?
Ми зацікавлені у тому, щоб запропонувати вам найбільш вигідну ціну, тому одразу публікуємо кінцеву вартість з урахуванням можливих знижок та акцій.
За яким курсом проводиться розрахунок?
В залежності від обраного варіанту туру вартість буде розраховано за курсом оператора на день купівлі / оплати.
Які документи необхідні для оформлення туру?
Для оформлення подорожі необхідні: копії закордонних паспортів всіх учасників поїздки, а також оригінал українського громадянського паспорту одного з подорожуючих для укладання договору.

За необхідності отримання візи менеджер надішле вам додатковий список документів.

Коли я зможу отримати документи, що підтверджують мою подорож?

При бронюванні пакетного туру документи стають доступними за 2-14 днів до початку подорожі в залежності від напрямку та оператора, що здійснює організацію поїздки.

При бронюванні окремих послуг отримання підтверджуючих документів відбувається в день замовлення та оплати відповідних послуг.

Як я можу перевірити наявність та дійсність свого бронювання?

За умови бронювання пакетного туру лист підтверження Ви отримуєте безпосередньо від оператора.

За умови бронювання окремих послуг:

авіаквитки — наявність Вашого бронювання можна перевірити на міжнародних сайтах:

а також на сайті авіакомпанії он-лайн або зателефонувавши в службу підтримки.

готель — за Вашим бажанням менеджер надішле повідомлення в готель для отримання інформації щодо бронювання або Ви можете самостійно зателефонувати до обраного готелю.

трансфер — на Вашому ваучері будуть вказані реквізити компанії, що здійснює дану послугу, за необхідності Ви можете перевірити наявність бронювання безпосередньо з перевізником.

Чи є SmArt тури груповими та чи буде супроводжуючий гід протягом всього маршруту?
Більшість SmArt турів не є груповими і не передбачають супровід гіда.

Чи займаєтесь ви пошуком попутників?
Якщо менеджер отримав декілька запитів на аналогічний тур, він з радістю надасть інформацію про наявність бажаючих долучитись до подорожі, але безпосередній пошук попутника туристи здійснюють самостійно.

Якщо мені необхідно включити трансфери в SmArt тур?
За запитом менеджер може включити трансфери до складу туру. Самостійно обрати та забронювати трансфер Ви можете в розділі (On-line бронювання / Трансфери).